Ürünleri 3'er 4'er alıyoruz! Fiyatlar da alışveriş adedi de katlandı

- Güncelleme:
Ürünleri 3'er 4'er alıyoruz! Fiyatlar da alışveriş adedi de katlandı
Ekonomi Haberleri

Enflasyonist ortam Türkiye’de tüketicinin alışveriş davranışlarını da etkiliyor.

ÖNDER ÇELİK'İN HABERİ - Son bir yılda iç giyim fiyatlarında yüzde 300-400’lük artış yaşandığını anlatan plaj ve ev giyim markası Louren’in Yönetim Kurulu Başkanı Çağlar Solmaz, yeni sezonda da fiyatların yüzde 300 ila 400 arasında artacağını ifade etti.

Tüketicide ‘nasılsa fiyat artacak’ diye stok eğilimi olduğunu kaydeden Solmaz, bazı müşterilerinin tek seferde 3’er 4’er ürün aldığını söyledi. 2019’da piyasaya giren İstanbul merkezli markanın, Bodrum, Marmaris ve Fethiye’de mağazaları bulunduğunu anlatan Solmaz, “Yıllık 150 bin adet üretimimiz var. Kadın ve erkek ‘beach wear’, kadın ve erkek iç giyim, ev ve uyku giyim, çocuk mayo, bikini, deniz şortu, çorap ürünleri ile plaj ve ev giyim modasının tercih edilen markasıyız. Plaj havlusu, kaftan-gömlek, çanta gibi tamamlayıcı ürünlerimizle de plaj modasına yön verir konumdayız” dedi.

Firma online ve 300 civarındaki satış noktasından da ürünlerini tüketiciyle buluşturuyor. Kadın ve erkek ‘beach wear’, kadın ve erkek iç giyim, ev ve uyku giyim ürünlerine ciddi talep olduğunu dile getiren Solmaz, şunları söyledi: Bu sene yapılan anlaşmalar ve gerçekleşen üretim hacmi ile yıl sonu yurt içi ciro beklentimiz yaklaşık 50 milyon TL. Satışlarımızın yüzde 20’lik kısmını ihraç ediyoruz. ABD, İtalya, İngiltere, Rusya, Katar, Mısır, Romanya, Kazakistan ve Kıbrıs gibi birçok ülkeye sevkiyatımız devam ediyor. Bu yıl ise yeni pazar olarak Orta Doğu ülkelerine ihracat hedefliyoruz.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...