Stellantis Türkiye iki global ödül aldı

Stellantis Türkiye iki global ödül aldı

T-Otomobil Haberleri

Stellantis Türkiye, Contact Center World tarafından düzenlenen yarışmada iki farklı dalda ödül aldı.

ALİ ÇELİK

Stellantis Grup çatısı altında Peugeot, Citroën, DS ve Opel olmak üzere dört ikonik markanın Türkiye’deki satış, pazarlama, parça ve servisler faaliyetlerini yürüten otomobil üreticisi ve mobilite sağlayıcısı Stellantis Türkiye, dünyanın en büyük çağrı merkezi derneği Contact Center World tarafından bu yıl 17.’si düzenlenen yarışmada 80’den fazla ülkeden iki bini aşkın projenin katılımı arasında, Stellantis Türkiye ekibi iki farklı dalda ödül aldı. “Sosyal Medyanın En İyi Kullanımı” ve “En İyi Kriz Yönetimi” kategorilerinde iki altın madalyanın kendileri için çok anlamlı olduğunu ifade eden Stellantis Türkiye CCO’su Ayça Furth, “2 Yıldır yürüttüğümüz dijitalleşme ve yeni nesil CRM anlayışımızın karşılığı olan bu başarı, bizi bu süreçte daha yenilikçi bakış açıları geliştirme konusunda oldukça motive etti. CRM ekibimizi müşteri yolculuğuna dair tüm süreçlerde gösterdikleri olağanüstü tutku, titizlik ve başarıdan dolayı gönülden tebrik ediyorum” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...