Mutlu doktor mutlu hasta

Hasta memnuniyeti kadar çalışan memnuniyetini artırmanın da hizmet kalitesini yükseltme adına önemli olduğunu vurgulayan Dr. Güneş, buna yönelik çalışmalar da başlattıklarını söyledi
Hasta memnuniyeti kadar çalışan memnuniyetini artırmanın da hizmet kalitesini yükseltme adına önemli olduğunu vurgulayan Dr. Güneş, buna yönelik çalışmalar da başlattıklarını söyledi. Çalışma alanı düzenlemelerinin yanında iş dışında sosyal faaliyetler organize ederek çalışan memnuniyetini artırmayı hedeflediklerini anlatan Dr. Güneş “Bunlardan birkaçı, her kata çay kahve makineleri koyarak, personelimizin bu hizmete kolayca ulaşmasını sağlamak, belediyelerle iş birliği yaparak gezi programları düzenlemek. Çalışanı memnun edemezseniz, hasta memnuniyeti de olmaz” dedi.