Mutlu doktor mutlu hasta

Editör:
Mutlu doktor mutlu hasta
SAĞLIK Haberleri

Hasta memnuniyeti kadar çalışan memnuniyetini artırmanın da hizmet kalitesini yükseltme adına önemli olduğunu vurgulayan Dr. Güneş, buna yönelik çalışmalar da başlattıklarını söyledi

Hasta memnuniyeti kadar çalışan memnuniyetini artırmanın da hizmet kalitesini yükseltme adına önemli olduğunu vurgulayan Dr. Güneş, buna yönelik çalışmalar da başlattıklarını söyledi. Çalışma alanı düzenlemelerinin yanında iş dışında sosyal faaliyetler organize ederek çalışan memnuniyetini artırmayı hedeflediklerini anlatan Dr. Güneş “Bunlardan birkaçı, her kata çay kahve makineleri koyarak, personelimizin bu hizmete kolayca ulaşmasını sağlamak, belediyelerle iş birliği yaparak gezi programları düzenlemek. Çalışanı memnun edemezseniz, hasta memnuniyeti de olmaz” dedi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...