Seyahat için 5,1 milyar dolar harcadık

Seyahat için  5,1 milyar dolar harcadık

EKONOMİ Haberleri

Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, 2018 itibarıyla Türkiye’de internet kullanan bireylerin oranı yüzde 72,9 oldu.

Araştırmaya göre her 10 evden sekizi internete erişebiliyor. Buna bağlı olarak internetten alışveriş de artıyor. Her yıl yayınlanan “We Are Social” araştırmasının sonuçlarına göre; 2018 yılında online kanallar üzerinden 11,5 milyar dolar para harcadık. Türkiye’de internetten en çok satın alınan ürünlerin başında, 5,1 milyar dolarla seyahat harcamaları geldi. biletall.com Ceo’su Yaşar Çelik “Eskiden seyahat biletleri için terminallere giderken şimdi telefona giriyoruz. Türkiye’de e-Ticaret’in yüzde 30’unu, online seyahat pazarı oluşturuyor. Önümüzdeki beş sene içerisinde de seyahat harcamalarının yüzde 40’ı, online platformlardan yapılacak. Dijitalleşen dünyada alışverişten giyime, gıdadan mobilyaya kadar hemen hemen tüm sektörler için online kanallardan işlem yapıyoruz. Tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma noktasında duydukları güvenin artması, bu sektörün büyümesinde en büyük etken” ifadelerini kullandı.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...