Pandemiyle e-Ticaret’te yüzde 30 büyüdü

Pandemiyle e-Ticaret’te yüzde 30 büyüdü

EKONOMİ Haberleri

Senelik yaklaşık dört milyon adet üretim hacmi ve satış adedi ile Türkiye’de iç giyim sektörünün yüzde 35’ini yöneten Yeni İnci, e-Ticaret ile yurt dışında büyüme hızına yeni bir ivme kattı.

Üretiminin yüzde 60’ını iç piyasaya, yüzde 40’ını ise ihracata ayıran marka, pandemi sürecinde e-Ticaret satışlarında yüzde 30 artış yakaladı ve Amerika, İsrail, Katar, Kazakistan ve Rusya başta olmak üzere ihracat portföyüne birçok yeni ülke ekledi. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Furkan Atakan “Pandemi süreciyle birlikte her sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de e-Ticaret, hızlı bir ivme kazandı. Başta Amerika olmak üzere bütün dünyada büyümeyi planlıyoruz” dedi. Şirket, bir senede e-Ticaret satışlarını yüzde 70 artırmayı, cirosunun yüzde 50’sini e-Ticaret’ten elde etmeyi hedefliyor.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...