Kolonya satışları 34 kat arttı

Kolonya satışları 34 kat  arttı

EKONOMİ Haberleri

Koronavirüsün Türkiye’de görülmesi ve devletin aldığı sıkı önlemlerin ardından vatandaşlar, günlük ihtiyaçlarını karşılamak için e-Ticaret sitelerine yöneldi.

Gittigidiyor’un verilerine göre 9-16 Mart tarihleri arasında, bir önceki haftaya göre kolonya satışı 34 kat, steril eldiven 19 kat, el dezenfektanı 10 kat, sabun 4 kat, medikal maske 4 kat, tuvalet kâğıdı satışı ise 3,5 kat arttı. Özellikle hijyen ürünleri, paketli gıdalar gibi belirli kategorilerde artış gözlemlediklerine dikkati çeken GittiGidiyor Genel Müdürü, eBay MENA Bölge Direktörü ve TOBB e-Ticaret Meclisi Başkanı Öget Kantarcı “Bebek bezi satışlarında da yüzde 30 artış yaşandı. Gıda ürünlerinde ise sıvı yağ satışı 5 kat, bulgur ve pirinç satışları ise 3 kat artış gösterdi” dedi. Öte yandan Sanayi Bakanı Mustafa Varank, kolonya üreticisi dokuz firma ile toplantı yaptı. Firmalar, fabrika ve perakende satış fiyatlarını salgın öncesi dönemdeki gibi tutacağını taahhüt etti.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...