Son günlerin en eğlencelisi Instagram

Son günlerin en eğlencelisi Instagram
YAŞAM Haberleri

Hayatımıza Instagram klişeleri girdi. En çok karşılaştıklarımızdan biri de asansör pozları. Ünlüler de bu akımın etkisi altında...

sosyal medya
@kdsonmez
kadir.sonmez@tg.com.tr
Editör: Kadir Sönmez


Son dönemin en eğlenceli sosyal medya aracı şüphesiz Instagram. Paylaşılan fotoğrafların kolayca filtrelenmesine ve böylece harika işler ortaya çıkmasına imkan tanıyan uygulama; birçok kişinin, kendini fotoğrafçı gibi hissetmesini de sağlıyor. Görsellik ve duygusal tatmin bir arada yani. Sokağımıza, sürekli gittiğimiz mekanlara, içtiğimiz kahveye, okuduğumuz kitaba bakışımız tamamen değişti.
Instagram'da paylaşabileceğimiz detaylar arıyoruz sürekli çevremizde. Kedimizi hâlâ çok seviyoruz; ama onun fotoğrafını Instagram'dan paylaşmak için fırsat kolluyoruz. 'Kedili içerik' zirve yaptı resmen!
Hayatımıza Instagram klişeleri girdi. İçimizde dindiremediğimiz bir 'asansör aynasına karşı poz verme' isteği olduğu ortaya çıktı mesela. Asansöre bin ve aynadaki suretin fotoğrafını cep telefonuyla çek. Sonra tabii ki paylaş…
Ünlülerin kameralardan / gazetecilerden kaçması sıradan bir olay kabul ediliyordu. Şimdi ise sevdiğimiz birçok isim her anını Instagram'dan gönüllü olarak paylaşıyor. Magazinde yepyeni bir döneme geçtiğimizi ilan edebiliriz artık.
Çağ değişiyor kısaca. Instagram'dan önce ve Instagram'dan sonra…
Eleştirir gibi oldum ama bu yazı gazetede?çıkınca #instagramdansonra etiketiyle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.


Son günlerin en eğlencelisi Instagram



ÜNLÜ OYUNCU EZGİ MOLA DA INSTAGRAM'I SIKÇA KULLANIYOR. MOLA, ASANSÖRDE ÇEKTİĞİ BU FOTOĞRAFI
PAYLAŞTI





Son günlerin en eğlencelisi Instagram

Halka açılacağını duyuran Twitter ilginç bir fotoğraf paylaştı.

twitter
Halka açılıyoruz çalışmaya devam



Gün geçtikçe daha popüler hale gelen mikroblog sitesi Twitter halka açılıyor. Şirket, ABD Menkul Kıymetler ve Borsa İşlemleri Komisyonu'na başvuru yaptığını duyurdu fakat halka arzla ilgili detay vermedi.


Twitter, halka açılacağını duyurduğu tweet'ten kısa süre sonra "Şimdi, çalışmaya devam" mesajıyla bir fotoğraf paylaştı. Birçok kişinin RT yaptığı bu fotoğrafta Twitter ofisi görülüyor.
2006 yılında kurulan ve 200 milyondan fazla kullanıcıya sahip olan Twitter'ın değerinin 10 milyar doların üzerinde olduğu düşünülüyor. En büyük 'sosyal ağ' konumundaki Facebook ise geçtiğimiz yıl mayıs ayında, yaklaşık 100 milyar dolarlık bir değer ile halka açılmıştı.
Mikroblog nedir? Geleneksel bloglardan farklı olarak, kullanıcılara içerik paylaşımı için daha kısıtlı alan veren fakat daha dinamik olan ve gerçek zamanlı (real-time) yayıncılığa uygun servisler.


FACEBOOK SATIN ALDI
150 MİLYON KULLANICI REKLAM DA ALACAK
Geçtiğimiz yıl Facebook'un 1 milyar dolara?satın?aldığı?Instagram,?150 milyon aktif kullanıcıya sahip. Hızla büyüyen fotoğraf paylaşım uygulaması?yakında?reklam?almaya başlayacak. Instagram'a?kısa süre önce eklenen özellik sayesinde kullanıcılar, 15 saniyelik videolar da çekip paylaşabiliyorlar. Fotoğraflarda olduğu gibi?videolar?için de filtreler bulunuyor.


Popüler videolar TWITTER'DA
Günün en popüler Youtube videolarını Twitter'a taşıyan @YouTubeTrends hesabı, 2 milyona yakın kişi tarafından takip ediliyor.

MOR VE ŞEFFAF
YAHOO'DA İLK KEZ!
Arama motoru olarak hayatımıza giren Yahoo, hafızalara kazınan logosunu değiştirdi.?DailyLogo?sitesinde her gün farklı bir Yahoo logosuna yer verilmesinin ardından, 30. günde yeni logo ortaya çıkmış oldu. Logonun duyurusu "Gerçek köklerimize bağlı olan -tuhaf, mor ve ünlem işaretli- bir logo istedik" şeklinde yapıldı. Ayrıca, Yahoo,?ilk küresel 'şeffaflık raporu'nu?açıkladı. 2013'ün ilk 6 ayını kapsayan rapora göre; hükümetler 6 ayda 62.775 kullanıcı için Yahoo'dan 29.470 talepte bulundu.

FACEBOOK
Tasarım harikaları
Mimarlık ve tasarım sitesi Designboom'un Facebook sayfası, fotoğraflı içeriğiyle iyi bir akış sunuyor.

INSTAGRAM
Rengârenk şehir
@audiosoup ile şehrin tüm renklerini hissetmek mümkün. Çiler Dursun'un 385 binin üzerinde takipçisi var.




UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...