Anneler giyime, babalar temizliğe meraklı

Türkiye'nin anne, baba ve çocuk alışveriş kulübü unnadó, kurulduğu 2010 yılından bugüne geçen üç yılın alışveriş istatistiklerini değerlendirdi.
Türkiye'nin anne, baba ve çocuk alışveriş kulübü unnadó, kurulduğu 2010 yılından bugüne geçen üç yılın alışveriş istatistiklerini değerlendirdi. İstatistiklere göre babaların en çok sağlık ve bakım ürünleri aldığı, annelerin ise tekstili ürünlerini tercih ettiği ortaya çıktı. İnternetten alışveriş yapan ebeveynler çocukları için en çok sağlık ve bakım ürünleri (yüzde 21) ve tekstil (yüzde 15) ürünlerini tercih ediyorlar. Bunları çocuk tekstili (yüzde 11), aksesuarlar (yüzde 10) ve ayakkabı (yüzde 9) izliyor. Diğer kalemlerde yapılan alışverişler ise toplam alışverişin yüzde 34'ünü oluşturuyor. Tüm giderlerde bebek bezinin yeri ise yüzde 24,61. Bir kişi ayda ortalama 2,7 paket bebek bezi alıyor. Yılın aylarına göre ihtiyaçlar çeşitlilik gösteriyor. Martta puset, mayısta hamile giyimi, haziranda mayo, temmuzda ise güneş kremi en çok satılan ürün oluyor. Cüneyt Bitikçioğlu İSTANBUL