'Alo kurbanım kaçtı nerede bulacağım?'

Düzenleyen:
'Alo kurbanım kaçtı nerede bulacağım?'

YAŞAM Haberleri

Bayram sebebiyle çağrılar iki katına çıktı. Vatandaşlar ilginç sorularıyla güldürdü.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde 2013’den itibaren hizmet veren ‘Alo 181’ Çağrı Merkezi, Kurban Bayramı’nda da vatandaşların imdadına yetişiyor. Destek hattı, kurbanlığı elinden kaçıranlardan, mangal dumanından rahatsız olanlara kadar yüzlerce kişinin soru, şikayet ve istekleriyle karşılaşıyor. “Her soruya cevap, her soruna çözüm” sloganıyla Trabzon ve Ankara’da kurulan çağrı merkezlerinde görevli 101 personel,  7 gün 24 saat hizmet sunuyor. Kurban Bayramı dolayısıyla arife gününden itibaren vatandaşların taleplerine karşılık veren merkezin çalışanları, kurban kesiminin başladığı saatlerden itibaren çok sayıda çağrı almaya başladı. 
Bayramın birinci gününde şikâyetlerin büyük bir çoğunluğunu kurban satış ve kesimine uygun olmayan yerler oluştururken, bazı vatandaşlardan ilginç soru ve istekler geldi. Çalışanlardan Ferhat Öztürk, “Merkezimizi arayan bir vatandaşımız ‘Kurbanım kaçtı ne yapacağım?’ şikâyetinde bulundu. Biz de bunun çözüme kavuşması için ilgili zabıta birime yönlendirme yaptık. Başka bir vatandaş da komşusunun yaptığı mangalın kokusunun kendisine gelmesinden ötürü şikâyetçi oldu” diye konuştu. 
Çağrı merkezinde 4 yıldır çalışan Kader Özbakır da her bildirimi titizlikle inceleyerek çözüme ulaştırmaya çalıştıklarını söyledi. İlginç çağrıların her zaman olduğunu ancak bayram sebebiyle daha da arttığını anlatan Özbakır, “Bir vatandaşımız aldığı kurbanın gebe çıktığını bildirdi. Bizler de şikâyetler ilginç olmasına rağmen bu durumları ilgili kurumlara ilettik” ifadelerini kullandı. 

 

Düzenleyen:  - YAŞAM
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...