Yemeksepeti merkezine dijitalleşmeyi koydu

Yemeksepeti merkezine dijitalleşmeyi koydu
TEKNOLOJİ Haberleri

Türkiye'de 30 milyondan fazla kayıtlı kayıtlı kullanıcıya hizmet veren Yemeksepeti, 3Y Vizyonunu ile hareket edecek.

ÖMER TEMÜR

Yemeksepeti'nin yeni CEO'su Mert Baki, gelecek dönemde "Yemek’in Y’si, Yeni’nin Y’si ve Yarın’ın Y’si" olarak belirledikleri "3Y konsepti" çerçevesinde şekilleneceğini belirterek, "Mayıs ayında teknolojik altyapımızı Delivery Hero’nun Pandora adlı altyapısına taşıyarak restoranlarımıza ve sipariş veren müşterilerimize çok daha hızlı ve kolay hizmet sunmaya başladık. Yemeksepeti uygulamasının ‘yemek siparişinden çok daha fazlası’ olduğunu bundan sonra yoğun biçimde vurgulayacağız" dedi. Yemeksepeti'nin dijitalleşmeyi merkezine aldığını ifade eden Baki, "Pandeminin başından bu yana 50 bine yakın restoranı dijitalleştirerek online paket servise dahil ettik. Teslimat robotumuz YEBO'lar Caddebostan’da hizmet vermeye başladı. Uygulamayı tüm Türkiye'de yaygınlaştıracağz. Delivery Hero, teknoloji merkezlerinden en büyüğünü, bu yıl içinde Türkiye’de kurdu. Türk yazılımcıların bilgi ve deneyimleri, Tech Hub çatısı altında 20’yi aşkın ülkeye ihraç edilecek" diye konuştu.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...