Yapay zekâya sorduk

Yapay zekâya sorduk
TEKNOLOJİ Haberleri

Çağrı merkezlerinin imdadına yapay zekâ asistanları yetişti.

ÖMER TEMÜR

CBOT CEO’su Mete Aktaş pandemide dijital kanallardan müşteri hizmetlerine gelen soruların yüzde 400 arttığını belirterek “Bu soruların yüzde 80’i yapay zekâ ile cevaplanabiliyor. 2020’de sadece CBOT chatbotları üzerinden gerçekleşen konuşmalar 15 kat büyüyerek 400 milyonu aştı. CBOT chatbotlarında, 2020 yılında bankacılıkta 4 kat, e-Ticaret’te ise 2 kat artış olduğuna şahit olduk” dedi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...