Facebook'ta görüntülü reklam uygulaması

Facebook'ta görüntülü reklam uygulaması

TEKNOLOJİ Haberleri

Facebook görüntülü reklam uygulamasını deneyecek

Sosyal paylaşım sitesi Facebook, görüntülü reklam pastasından pay almak için hazırlık yapıyor. Site yetkilileri, yarından itibaren bazı kullanıcıların sayfalarını açtıklarında otomatik olarak başlayan reklam filmleri ile karşılaşacaklarını açıkladı.
ABD televizyonlarının toplam 60 milyar doları aşan reklam gelirleri nedeniyle görüntülü reklam alanına girmeye karar veren Facebook, yarından itibaren bazı kullanıcıların paylaşım duvarında otomatik olarak görüntülenecek olan reklam filmlerinin deneme yayınını gerçekleştirecek. Kullanıcı isterse, bu görüntünün sesini açabilecek veya ilgilenmeyip bir diğer paylaşıma vakit kaybetmeden geçebilecek. Uygulamanın tamamen deneme amaçlı olduğu, başarılı olması halinde ileride kullanıcı sayfalarına reklam almaya başlayabileceklerini kaydeden şirket, geçen yıl 5 milyar dolardan fazla gelir elde etmişti. Bu yılın ilk 9 ayında 5.29 milyar dolarlık gelire ulaşan sosyal paylaşım sitesinin, görüntülü reklamlarla kazancını katlayacağı tahmin ediliyor.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...