ATM'lere Windows 8 teması

ATM'lere Windows 8 teması

TEKNOLOJİ Haberleri

Userspots tarafından düzenlenen ve 1 ay devam eden kullanıcı deneyimi yaz kampı UX Camp'13 tamamlandı.

Çeşitli alanlarda tasarım eğitimi alan ve almış öğrenci, yeni mezun ve profesyonelleri bir araya getiren etkinliğe katılanlar, ATM'ler için Windows 8 arayüz tasarımından, tarih dersini daha renkli ve eğlenceli bir hale getirmeyi amaçlayan tablet uygulamasına kadar çeşitli projeler geliştirdiler. Markalara kullanılabilirlik ve kullanıcı deneyimi tasarımı konusunda servisler sunan Userspots tarafından düzenlenen kullanıcı deneyimi yaz kampı UX Camp'13 tamamlandı. 30 kişinin katılımıyla 1 ay boyunca devam eden UX Camp'13'te, çeşitli alanlarda tasarım eğitimi alan ve almış öğrenci, yeni mezun ve profesyoneller, e-ticaret siteleri, portaller ve yeni girişimlerin web arayüzlerini analiz ederek, kendi projelerini geliştirdiler. Kampın ilk haftasında kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik üzerine Userspots ve çeşitli UX uzmanlarından eğitimler alan katılımcılar, ikinci haftadan itibaren problemleri analiz ederek çözüm odaklı çalışmalara başladılar. Katılımcılar, her hafta cuma günleri Bahçeşehir Üniversitesi Galata Kampüsü'nde toplanarak, geliştirdikleri projelerle ilgili olarak uzmanlardan geri bildirim aldılar. Katılımcıların UX Camp'13'ün son gününde tanıttıkları projeler şöyle sıralandı: nbsp;
ATM'ler için Windows 8 arayüz tasarımı
Bankaların ATM'lerinin arayüzlerini Windows 8 arayüzüne göre revize eden ve ATM'lerde Windows 8 yüklü tabletlerle hizmet verme sistemi üzerine kurulu proje. Arayüz, tamamen kişinin ihtiyaçlarına yönelik ve kullanım durumuna göre şekillenip kişiselleşebilen bir sistem üzerine oturtuldu. Yatırılan ya da çekilen paranın miktarının yanında EFT/havale gibi işlemleri de analiz eden sistem, daha rahat kullanım için kişiselleştirilmiş arayüz tasarımı ile ATM kullanımına büyük kolaylık getiriyor.
Tarihim Mobile
Öğrenciler için, tabletler üzerinde çalışan ve tarihi interaktif bir şekilde öğretmeyi amaçlayan servis tasarımı projesi. 'Gamification' yani oyunlaştırma ile eğitimi birleştiren proje, öğrencinin ilgisini artırıp tarih dersinin daha rahat anlaşılmasını ve akılda kalıcı olmasını hedefliyor. FATİH Projesi kapsamında dağıtılan tabletler için tasarlanan uygulama, tarihin önemli noktalarını interaktif ve akılda kalıcı bir şekilde öğretmek amaçlı görsellerle desteklenmiş bir tasarıma sahip. Gamification kısmında ise, çocukların soru çözdükçe kazandıkları padişah, silah ve yeniçeri gibi oyun kartı sistemi mevcut.
Cep telefonu kılıfı bulmak için pratik çözüm nbsp;
Piyasadaki cep telefonu kılıflarını kategorize edip marka, model, renk ve fiyat aralığına göre rahatlıkla bulmayı ve aynı zamanda karşılaştırabilmeyi sağlayan web site arayüz çalışması.
Düğün hazırlık projesi
Düğünlerin yoğun ve zahmetli hazırlık aşamasını planlı bir hale getirip, evleneceklerin bu süreçte yaşadıkları zorlukları azaltmayı hedefleyen bir servis tasarımı projesi. Düğün mekanı, gelinlik, davetli listesi, süsleme, pasta ve davetiye gibi birçok kalemi organize eden ve tüm bu işlerin gerçekleştirebileceği yerlere yönlendiren bir sistem.
Ürün Bulucu
İnternetten aranan ürünleri bulma ve karşılaştırma amaçlı hazırlanan arayüz tasarım projesi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...