Apple sosyal medya destek hatlarını kaldırmayı planlıyor

Düzenleyen: / Kaynak: MacRumors
- Güncelleme:
Apple sosyal medya destek hatlarını kaldırmayı planlıyor

TEKNOLOJİ Haberleri  / MacRumors

Teknoloji devi Apple'ın sosyal medya platformlarındaki 'Destek' sayfalarını kaldırmayı planladığı ortaya çıktı. Bu platformların YouTube ve Twitter olduğu konuşuluyor.

Teknoloji devine yakın birçok kaynağa göre Apple, bu yılın sonlarından itibaren Twitter, YouTube ve Apple Destek Topluluğu web sitesindeki sosyal medya destek danışmanı hatlarını kaldırmayı planlıyor. Bu değişiklik uygulamaya konulduğunda müşteriler artık bu platformlarda bir Apple çalışanından bilgi ve yardım alamayacak. 

Kaynaklardan biri, 1 Ekim'den itibaren X platformundaki '@AppleSupport' hesabının direkt mesaj gönderen müşterilere insani cevaplar vermeyeceğini söyledi. Bunun yerine, hesaba mesaj gönderen müşterilerin, yardım almak için Apple ile iletişime geçebilecekleri diğer yolları açıklayan otomatik bir cevap alacağını belirtti.

Ayrıca kaynaklar, Apple'ın artık Apple Destek kanalına yüklenen YouTube videolarının yorum bölümünde müşterilere teknik yardım sağlamayacağını ve müşterilerin bir araya geldiği çevrim içi bir tartışma forumu olan Apple Destek Topluluğu için ücretli Topluluk Uzmanı rolünün kaldırılacağını söyledi. 

APPLE DESTEK EKİBİNDE SORUNLAR ORTAYA ÇIKTI

Kaynaklar, Apple'ın yüzlerce çalışanına şirkette telefon tabanlı destek ekibi pozisyonuna geçiş fırsatı sunduğunu ancak bazı danışmanların bu geçişi yapamadığı veya yapmak istemediğini iddia etti.

Bir diğer kaynak, Apple'ın sağlıkla ilgili bir durum olmadığı müddetçe çalışanların şirkette başka bir sohbet tabanlı destek rolüne geçmesine izin vermediğini, bunun da sosyal medya ekibinin bazı üyelerinde öfke ve hayal kırıklığına neden olduğunu söyledi.

Bir kaynak, çalışanların telefon desteği sağlamak için eğitim alacağını ve geçişin Kasım ayına kadar tamamlanmasının beklendiğini söyledi. Telefonlarda çalışmak istemeyenlere Apple dışındaki işleri keşfetmeleri gerektiğinin söylendiğini de belirtiyorlar.

Apple, 2016'dan bu yana Twitter (X) üzerinden müşteri desteği sunuyor. Bu hafta çalışanlarla yapılan bir toplantıda kaynaklar, Apple'ın birçok müşterinin telefon tabanlı desteği tercih ettiğini açıklayarak planlarını haklı çıkardığını söyledi.

Düzenleyen:  - TEKNOLOJİ
Kaynak: MacRumors
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...