AloTech'ten afetlere karşı 'Acil Çağrı Bildirim Sistemi'

AloTech'ten afetlere karşı  'Acil Çağrı  Bildirim Sistemi'
TEKNOLOJİ Haberleri

Bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, tatbikat ve acil durumlarda İstanbul AFAD birimleri ile kamu ve sivil toplum ekiplerinin saniyeler içinde bilgilendirilmesini sağlamak için “Acil Çağrı Bildirim Sistemi” kurguladı.

ÖMER TEMÜR

Acil Çağrı Bildirim Sistemi, yalnızca tek bir tuşa basılarak İstanbul AFAD’ın belirlediği acil durum listesinde bilgilendirilmesi gereken tüm ekiplere aynı anda telefon ile çağrı başlatılıyor. Bu kişiler, mesajı aldıklarına dair bir tuşlama yaparak geri bildirim de veriyor. Diğer taraftan sistem ulaşması gereken tüm ekiplere ulaşana kadar arama yapmaya devam ediyor ve bu durum raporlanıyor. AloTech CEO’su Cenk Soyak, afet durumunda bir saniyenin bile hayati derecede önemli olduğunu belirterek “İstanbul AFAD’ın tatbikatlarında kullanılmaya başlanan bu sistem ile haberleşme zincirini otomatize ederek, minimum iş gücü ile maksimum efor oluşturduk. Umarım sistemi kullanmayı gerektirecek afet yaşanmaz ancak buna her zaman hazır olmalıyız” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...