TOFAŞ’a uluslararası iki ödül daha geldi
Editör: Zeliha Mangırcıoğlu

Uluslararası ölçekte en prestijli çağrı merkezi ödülü olan “Contact Center World Awards”ta (İletişim Merkezi Dünya Ödülleri) EMEA Bölgesi’nde TOFAŞ, “En İyi İletişim Merkezi” ve “En İyi Müşteri Hizmeti” olmak üzere iki ayrı kategoride birincilik ödülüne layık görülen tek otomotiv şirketi oldu.
ALİ ÇELİK
Konuyla ilgili açıklama yapan TOFAŞ CEO’su Cengiz Eroldu “Üretimde ve ihracatta çıtayı yükseltmeye devam ediyor, müşteri memnuniyetinde de öncü çalışmalara imza atıyoruz. Otomotiv sektöründe değer oluşturmaya ve öncü uygulamalarımıza devam edeceğiz” dedi.