Dijital pazar Minoto, faaliyetlerine başladı

Türkiye’de bir ilke imza atarak, bayiler tarafından satışa sunulan sıfır kilometre araçların güncel fotoğraf ve bilgilerini tüketicilerle buluşturan dijital pazar yeri Minoto, temmuz itibarıyla faaliyetlerine başladı.
ALİ ÇELİK
Bayiler için önemli bir satış kanalı oluşturmayı amaçlayan Minoto, perakende satış noktasında da otomotiv pazarına ciddi bir hareketlilik getirmeyi hedefliyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Minoto CEO’su Ferhat Albayrak, “İkinci el araç alım satımındaki dijital platform mantığını, tamamen yenilikçi bir anlayış ile sıfır otomobil ve hafif ticari araç alımlarında da kuracak yepyeni bir pazar yeri oluşturacak Minoto ile yılda 25 bin adetlik satışa etki hedefliyoruz” dedi.