Bu marka Türkiye'de tutunamadı

Bu marka Türkiye'de tutunamadı
GÜNDEM Haberleri

Inditex'in büyük umutlarla 2008 yılında oluşturduğu Uterqüe markası Türkiye'de tutunamadı.

ZARA markasıyla hızlı modanın öncülerinden olan ve dünyada 'Zaranizm' olarak anılan yeni bir ekol kazandıran İspanyol Inditex'in büyük umutlarla 2008 yılında oluşturduğu Uterqüe markası Türkiye'de tutunamadı. 'Demokratikleşmiş lüks' vurgusuna sahip marka, 2010 yılında girdiği Türkiye pazarında sadece iki mağaza (Akmerkez ve Nişantaşı) açabildi ve yoğun rekabete 3 yıl dayanabildi. Temmuz 2008'de İspanya'da eş zamanlı 5 mağaza açarak iddalı bir giriş yapan Uterqüe, bugün anavatanında 35 mağazaya ulaştı. Peşinden Meksika, Rusya ve Portekiz en büyük pazarı olarak görünüyor. Bunların dışındaki Arupa, Ortadoğu ve Latin Amerika ülkelerinin her birinde en fazla 2-3 mağaza açabildi. ABD pazarına henüz giremedi. Inditdex, 14 milyar Euro cirosuyla dünyanın en büyük perakendecilerinden biri.
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...