BİMER'e değil, Hakeme başvurun

- Güncelleme:
BİMER'e değil, Hakeme başvurun

GÜNDEM Haberleri

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, bankalar tarafından yapılan kesintilerin Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) sistemine başvurulması halinde şartsız olarak iade edileceği şeklindeki haberlerin yanlış ve asılsız olduğunu bildirdi. Bakanlık, söz konusu şikayetin BİMER'e yapılması halinde hiçbir işlemin yapılmayacağını, yetkinin tamamen Tüketici Hakem Heyeti'nde olduğunu açıkladı.

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, bankalar tarafından yapılan kesintilerin Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) sistemine başvurulması halinde şartsız olarak iade edileceği şeklindeki haberlerin yanlış ve asılsız olduğunu bildirdi. Bakanlık, söz konusu şikayetin BİMER'e yapılması halinde hiçbir işlemin yapılmayacağını, yetkinin tamamen Tüketici Hakem Heyeti'nde olduğunu açıkladı. Bakanlık yaptığı yazılı açıklamada, "Bankalarla ilgili uyuşmazlıklarda gerekse tüketicinin taraf olduğu sözleşmelerle ilgili diğer uyuşmazlıkların çözümünde yetkili ve görevli merciler tüketici sorunları hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleridir. Bu sebeple tüketici ile satıcı ve sağlayıcı arasında bir uyuşmazlık yaşanması durumunda adı geçen mercilere başvurulması ve bu merciler tarafından yapılan inceleme sonrası verilen karar doğrultusunda hareket edilmesi gerekmektedir" denildi. nbsp;

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...