Yemeksepeti, Marketyo’yu bünyesine kattı

Yemeksepeti, Marketyo’yu bünyesine kattı

EKONOMİ Haberleri

Yemeksepeti yerel esnafı dijitalleştirmeyi hedeflediği “Yemeksepeti Mahalle” için ilk adımı Marketyo’yu satın alarak attı.

Yemeksepeti kullanıcıları böylece mahallelerindeki esnaflardan ve yerel market zincirlerinden istedikleri her ürünü anında satın alabilecek. Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın “Yemeksepeti Mahalle ile kullanıcılarımıza mahallelerindeki esnaflardan ve yerel market zincirlerinden istedikleri ürünlere kolaylıkla ulaşmalarını sağlamakla kalmıyoruz, aynı zamanda esnafı da dijitalleştirerek yerel ekonomiye katkı sağlamayı hedefliyoruz. Marketyo uzun süredir dikkatimizi çeken bir uygulamaydı. Marketyo’nun hedeflerimizle uyuşan doğru organizasyon yapısı ve sistemlerindeki çok sayıda yerel marketi Yemeksepeti kullanıcılarına ulaştırabilecek olmamız satın alma kararını olumlu etkiledi. Bu satın alma ile birlikte Marketyo  ekibi Yemeksepeti’nin bir parçası olacak. Yemeksepeti’nin Türkiye’den yaptığı bu satın alma Türk e-Ticaret sektörünün en önemli yatırımlarından biri olarak önemli bir örnek teşkil ederken, Türkiye’de girişimciliğin değerlenebildiğini gösterebilmek açısından da genç girişimcilere ilham verecektir” dedi.
Yerel marketlere hizmet veren online market alışveriş platformu Marketyo, 2015’te kuruldu. Yerel market zincirlerinin dijitalleşmesine katkıda bulunduktan sonra, kendi platformunu ilk kez geçen yıl haziran ayında tüketiciler ile buluşturdu. Perakende uygulamaları arasında coğrafi yaygınlık açısından ilk sıralarda yer alan Marketyo, 60 ilde 2.000’den fazla market noktası aracılığıyla hizmet veriyor.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...