Uni, AR-GE'yi miniklerle yapacak

Düzenleyen:
Uni, AR-GE'yi miniklerle yapacak

Ekonomi Haberleri

Eczacıbaşı, Gebze’deki Anne-Bebek İçgörü Merkezinde ağırlayacağı anne ve bebeklerin geri bildirim ve değerlendirmeleri doğrultusunda ürün geliştirip ihraç edecek

­­­Ekonomi Servisi
Bebek bakım pazarında Uni markası ile faaliyet gösteren Eczacıbaşı, AR-GE’nin odağına anne ve bebeklerini koydu. Gebze’deki tesisinde kurduğu Anne-Bebek İçgörü Merkezinde anne ve bebeklerin geri bildirim ve değerlendirmeleri doğrultusunda ürün geliştirmeye odaklanan Uni, 700 milyon liralık büyüklüğe ulaşan bebek bakım pazarında liderliği hedefliyor. Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu’nun “kişisel bakım pazarının ilk üç oyuncusundan birisi olmak” vizyonu ile faaliyetlerine devam ettiğini belirten Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu Başkanı Hakan Uyanık ‘‘Bebek bakım pazarı kişisel bakım pazarının beşte birini oluşturuyor ve sektörün çok üzerinde bir büyüme hızı gösteriyor. Bu pazarda yer alan markamız Uni ile kişisel bakım pazarında daha yukarılara çıkmayı hedefliyoruz” dedi.
Yeni üretim tesisinde tüm ürünleri ISO 9001 Toplam Kalite Yönetimi ve ISO 22716 GMP İyi İmalat Uygulamaları standartlarıyla, “Avrupa Kozmetik Direktifi’’ hijyen şartlarına uygun ürettiklerine dikkat çeken Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu Başkan Yardımcısı Coşkun Bedük ise ‘‘Tesisimizde bebeklerimize en doğru ürünleri geliştirmek için Anne-Bebek İçgörü Merkezini kurduk. Bu merkezde anneleri bebekleriyle birlikte misafir ederek onların beklenti ve ihtiyaçlarını dinliyoruz ve bebek bakım alışkanlıklarını gözlemliyoruz. Annelerin geri bildirim ve değerlendirmeleri ürün geliştirme sürecimizin en önemli adımlarından biri. Burada annelerden aldığımız içgörüler ile inovasyon ve üretim gücümüzü birleştirerek yeni ürünlerimizi geliştiriyoruz” ifadelerini kullandı. Bedük, Türkiye’de kadın başına çocuk düşen çocuk sayısının 2,1 olduğunu kaydederek “Bugün 0-4 yaş arası bebeği olan her 4 aileden birinin Uni ürünlerini tercih ettiğini görmekten çok mutluyuz. 1,2 milyon 0-4 yaş arası bebek bulunan eve bebek bakım ve temizlik ürünleri ulaştırıyoruz. Hedefimiz, Türkiye’de 0-4 yaş arası bebek olan her evde en az bir Uni ürünüyle yer almak” diye konuştu. Bedük; yeni tesis ile birlikte Uni markasında, odak noktalarının Türkiye pazarındaki liderliği güçlendirirken, yakın coğrafyada hızlı büyümek olduğunu vurguladı.

“Hedefimiz %25 pazar payı” 

Bebek bakım pazarının bebek mendili, bebek kozmetiği ve bebek temizlik kategorisinden oluştuğunu belirten Coşkun Bedük “Bebek mendili pazarı yüzde 15 büyüme göstererek 440 milyon TL’ye, bebek kozmetiği pazarı ise yüzde 18 büyüyerek 194 milyon TL’ye ulaştı. Uni, bebek mendilinde liderliğini sürdürürken bebek şampuanında pazarın üçüncü markası olmayı başardı’’ dedi. Temizlik kategorisinde yer alan bebek deterjanı ve yumuşatıcı pazarının ise toplamda 66 milyon TL büyüklüğünde olduğunu dile getiren Bedük, ‘‘Uni olarak 2016 yılında yüzde 15 pazar payına ulaştık, 2017’de de pazar payımızı yüzde 25’e çıkarmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...