Turkcell’den yeni dönem için 10 söz
Turkcell 10 maddelik manifesto yayınlayarak müşteriye "bağlılık" sözü verdi. 4.5G’ye geçişte hiç kimseden ilave bedel talep edilmeyeceğinden abonelerin fatura şoku yaşamayacağına kadar pek çok konuda taahhüt veren Turkcell kotaları da 50GB'a kadar çıkardı
FİKRET ÇENGEL GİRNE
Türkiye dün gece itibarıyla yeni bir döneme girdi. 4.5G'ye geçişle birlikte kota ve tarife savaşları da başladı. 4.5G'ye özel kotalarını açıklayan ilk operatör ise Turkcell oldu. 1 Nisan itibarıyla 4.5G’ye geçen bütün abonelerin internet kotasını ikiye katlayan Turkcell, 50 GB'a kadar kadar tarife sunacağını açıkladı. Ayrıca 10 maddelik bir manifesto yayınlayan Turkcell, 4.5G’ye geçişte hiç kimseden ilave bedel ya da cayma bedeli talep edilmeyeceğinden müşterilerin fatura şoku yaşamayacağına kadar pek çok konuyu taahhüt altına aldı.
FATURALAR UCUZLAYACAK
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, müşterileri memnun etmek için tüm imkanları seferber ettiklerini belirterek, "Turkcell’in müşteriye olan bağlılığını 10 maddelik manifesto ile kayıt altına aldık" dedi. Yeni dönemde müşterilerinin ‘Hızım arttı, kotam bitecek’ sıkıntısı yaşamayacağını ifade eden Terzioğlu, "Müşterilerin ihtiyacına göre paketler oluşturduk. Çok data tüketen müşterilerimiz için 50 GB’a varan mobil internet paketleri hazırladık. Yeni paketlerimizde data fiyatlarının birim maliyetleri yüzde 20’ye varan oranda azalmış durumda. Ayrıca 4.5G’ye geçen müşterilerimizin kotalarını ilk 3 ay boyunca ikiye katlayacağız, 3 ayın sonunda da fiyat artışı olmaksızın daha yüksek kotalı tarifelerden yararlanabilecekleri sürpriz tekliflerimiz olacak” dedi.
ABONELER TELEFONSUZ KALMAYACAK
Kullanılmayan paket ve servis ücretlerini geri ödeyeceklerini anlatan Terzioğlu, "Müşteri menfaati neyi gerektiriyorsa onu yapacağız. Örneğin paketinden kalan kullanım hakkını devredeceğiz. Cihazları bozulduğunda tamir edilene kadar ikame cihazla onları bağlantısız bırakmayacağız. Sektörde 20 günleri bulan cihaz bakım sürelerini biz Turkcell’de 10 güne kadar indirdik. Ancak 10 gün bile müşterilerimizi telefonsuz bırakamayacağımız kadar uzun bir süre. O nedenle biz, arıza nedeniyle akıllı telefonlarını servise gönderdiğimiz müşterilerimize, cihazları geri gelene kadar yeni bir cihaz vermeye başladık. Bu amaçla kullanılmak üzere 10 bin akıllı telefon alarak stoklarımıza koyduk. 4.5G’ye geçen hiçbir müşterimizden 1 TL dahi ekstra bedel talep etmeyeceğiz, faturalarda sürpriz yaşatmayacağız" diye konuştu.
Müşteriyi merkeze aldı
1. Müşterilerimiz 4.5G tarifelerine geçerken ya da 4.5G tarifeleri arasında değişiklik yapmak istediklerinde cayma bedeli ödemez.
2. İnternet kotam yetti mi endişesini bitiriyoruz. Hem bol internetli tarifeler veriyoruz hem de herkesin kotasını ikiye katlıyoruz.
3. 4.5G tarifelerindeki müşterilerimizin paketleri yurt dışında da aynen geçerlidir. Yurt dışına çıkan müşterilerimiz beklemediği bir fatura ile karşılaşmaz.
4. Müşterilerimizi beklenmedik fatura ile karşılaştırmayız. Bir müşterimizin faturasında olağandışı bir yükselme olursa, müşterimizin lehine daha uygun tarifeyi öneririz.
5. Evde ya da iş yerinde internetiniz bağlanana kadar mobil internet ile destekler, sizi internetsiz bırakmayız.
6. Akıllı telefonunuz bozulduğunda, hızla yedek telefon sağlar, sizi yarı yolda bırakmayız.
7. Turkcell Finansman’ın sunduğu esnek ödeme seçenekleri ile istediğiniz cihaza ulaşmanızı sağlarız.
8. Ürün ve hizmetlerimizle sadece Turkcell abonelerinin değil, tüm Türkiye’nin hizmetindeyiz.
9. 65 yaş üzeri ve engelli müşterilerimize evlerinde hizmet veririz.
10. Olağanüstü durumlarda müşterilerimizin finansal yükümlülüklerini askıya alıp, tek tek bilgilendiririz.