“Türk Malı” algısı araştırılacak
EKONOMİ Haberleri
Ticaret Bakanlığı, Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı ile Türkiye Stratejik Planı ve Yeni Ekonomi Programı gibi temel politika belgeleri çerçevesinde, hedef ülkelerde Türkiye’nin ihracat payının artırılması ana hedefi doğrultusunda Yerinde Pazar Araştırmaları çalışmasının kapsamını genişletmek için düğmeye bastı.
Osman Çobanoğlu ANKARA
Bu kapsamda daha önce Çin, Rusya, Meksika ve Hindistan’da uygulanan Yerinde Pazar Araştırması (YPA) 2020 yılında da genişletilerek devam edecek. Bu doğrultuda, hedef ülkelerde “Türk Malı” algısı araştırılacak. Öte yandan 2020 yılında Yerinde Pazar Araştırması gerçekleştirilmesinin uygun ve faydalı olacağı değerlendirilen ülke ve sektörlere ilişkin ihracatçılar görüş ve tavsiyelerini Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğine (TOBB) iletebilecek.