TGS, kargo ve bilet satışını THY'den devralacak

- Güncelleme:
TGS, kargo ve bilet satışını THY'den devralacak

Ekonomi Haberleri

TGS Genel Müdürü Bayram Özçelik, yer hizmetlerinden sonra bilet satış ve kargo hizmetlerini de çok yakında THY'den devralacaklarını açıkladı. Özçelik, "2012'nin ilk altı ayında 180 bin uçağa hizmet verdik. Yıl sonunda 420 bin uçağı geçeceğiz" dedi.

TGS Genel Müdürü Bayram Özçelik, iftar davetinde havalimanı muhabirleriyle buluştu. İç hat uçuşlarındaki Türk Hava Yolları bilet satışı işini yılsonuna kadar devralacaklarını açıklayan Özçelik, "Bilet satış işinin hem basit hem de zor bir yanı vardır. Bilet kesmek ya da rezervasyon yapmak bu işin en kolay yanıdır. İşin en zor yanı sorunu olan bir yolcunun problemini çözmektir. Parkur değişikliği ya da hava şartlarından dolayı uçuşları iptal olan yolcuların sorunlarını çözmek veya biletlerini iptal ettirmek, bileti kurallarına göre sorunu çözmek. Hele başka bir havayoluyla bağlantısı varsa bu sorunu çözmek için iyi bir satış deneyimi olması gerekiyor. Bunun için tecrübeli ve yetenekli kişiler gerekiyor Dış Hatlar Bilet satışını da almak için iyi bir ekibiniz olması gerekiyor. Bunun için arkadaşlarımız iyi bir ekip seçiyor. Ekibi kurduktan sonra bilet satışını devralacağız" diye konuştu.

##tgvideo## nbsp;

HEDEF 420 BİN UÇAĞA HİZMET nbsp;
Türk Hava Yolları'nın kargodaki bazı hizmetlerini TGS'ye devretmek istediğini belirten Özçelik, "Türk Hava Yolları kargodaki bazı hizmetleri bizim yapmamızı istiyor. Biz o konuyla ilgili çalışmalara başladık. Türk Hava Yolları'nın, kargonun yanı sıra antrepo içi ve antrepo dışı bazı hizmetler ve kargo uçaklarıyla bazı hizmetleri bize devir edecekler. Bizde gerekli çalışmaların tamamlanmasının ardından 2013 yılında devir alacağız" dedi. Yılın ilk yarısını da değerlendiren Özçelik, "ilk altı ayında 180 bin uçağa hizmet verdik. Yıl sonunda 420 bin uçağı geçeceğiz. Atatürk Havalimanında hizmet verdiğimiz uçak sayısında yüzde 18'lik bir artış sağladık. Yakında Bodrum, Dalaman, Trabzon ve Samsun havalimanlarında da hizmet vermeye başlayacağız" diye konuştu. nbsp;

SIKINTI 'BOARD TO BOARD'LA AŞILACAK
Havalimanındaki yoğunluğa bağlı olarak bagajlarla ilgili çalışmaları olduğuna değinen Özçelik, "Geçen sene biten yeni şut alanları oldu. Ama onlarda yetmiyor. THY'nin büyümesi ile birlikte maalesef elimizdeki imkanlar havalimanının kısıtlılığı nedeniyle yetmiyor. Biz de bu soruna çözüm olarak transit bagajları özel ekiplerle uçaktan uçağa taşıyoruz. Yeni 'board to board' diye bir sistem var. Yeni araçlarımız ve özel bir ekibimizle bu işi hallediyoruz. Bu ekibimiz transit bagajları araçlara yükleyerek uçaktan uçağa taşıyor. Böylelikle zaman kaybının önüne geçiyoruz. Yeni yolcu karşılıyoruz ve yolcuyu yetiştirebiliyoruz. Arkadaşlarımız yolcularımızla ilgileniyor. Aynı şekilde aynı durumu bagajlarda da uygulamaya çalışıyoruz" şeklinde konuştu.

DENETİMLER ARALIKSIZ SÜRECEK
TGS Genel Müdürü Bayram Özçelik, apronda dolaşan görevli ve yetkili ekipler kurduklarını ifade ederek, "Kural ihlali yapan çalışanlarımızı uyarıyor bu arkadaşlarımız. Öncelikle görevleri güvenli bir hizmet yürümesini sağlamak, ikinci görevi ise aprondaki hizmetin yürüyüp yürümediğini denetlemektir. O arkadaşlar sürekli apronda dolaşıyorlar. Ayrıca bu arkadaşlarımız apronu temiz tutmak konusunda da yetkilendirildi. Bu kuralları aşanları gerekirse disiplin kuruluna aktarıyoruz" dedi.



UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...