Rusya'ya karşı sosyal medya formülü tuttu

Düzenleyen:
Rusya'ya karşı  sosyal medya  formülü tuttu

Ekonomi Haberleri

Rusya krizi ardından yaşanan terör olaylarıyla birlikte Türkiye’ye gelecek turist sayısında yüzde 20 azalma beklenirken, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın geçen yıl başlattığı ‘Turkey Home’ kampanyası meyvelerini vermeye başladı.

Damla Peker ANKARA
-Türkiye’nin tarihi ve turistik zenginliklerini içeren fotoğraf ve videoların Facebook, Twitter ve Instagram gibi birçok sosyal medyada paylaşıldığı kampanya 1 yılda 6 milyon takipçiye ulaştı. Sadece Facebook’ta 4. 5 milyon kişi tarafından takip edilen ‘Turkey Home’ sayfası, en çok ziyaret edilen ülkeler arasında ilk 2 sırayı kimselere bırakmayan Fransa ve İspanya’yı bile geride bıraktı. ‘Home Turkey’ sayfasını Facebook'ta 4.5 milyon Twitter'da 787 bin ve Instagram'da 252 bin kişi takip ederken, 3.4 milyon takipçiyle Yunanistan ikinci, 1.8 milyon takipçiyle İspanya üçüncü, 1.6 milyonla Hırvatistan dördüncü ve 1.3 milyon takipçiyle Fransa 5’inci sırada yer alıyor. Türkiye, dünya çapında yapılan sıralamada ise ikinci sıraya yerleşti. Avustralya 6.7 milyon takipçiyle ilk sırada yer alırken; Türkiye 6 milyonla 2’nci, Amerika 5.5 milyonla 3’üncü, Meksika 5 milyonla 4’üncü ve Dubai 3.8 milyonla 5’inci sıraya oturdu.

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...