Megane Sedan Bursa’dan yola çıkıyor

Düzenleyen:
Megane Sedan Bursa’dan yola çıkıyor

Ekonomi Haberleri

Renault Mais Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Aybar Renault’nun ocak-ağustos itibarıyla 64 bin 618 satışla binek otomobil lideri konumunda bulunduğunu, binek ve hafif ticari araç toplam pazarında ise 72 bin 520 satışla pazar payında 1.3 puan artış kaydettiğini söyledi.

Bu yıl Renault ve Dacia markalarının pazar payını artırmasındaki en önemli etkenin pazara sundukları yeni modeller olduğuna dikkati çeken Aybar, “Renault markasının yeni D sedan modeli Talisman, ardından C segmentinde yeni tasarımıyla Megane Hatchback modellerinin Türkiye’de tanıtımını gerçekleştirdik. Yılın son çeyreğinde ise Yeni Koleos ve Clio’nun makyajlanan yeni versiyonunu müşterilerimizle buluşturuyor olacağız. Diğer taraftan Bursa’da üretilen yeni Megane Sedan, önümüzdeki ay görkemli bir biçimde Türkiye pazarında yerini almış olacak.  Dacia ise yıl sonunda pazara sunacağımız Duster EDC otomatik vites versiyonuyla daha da güçlenecek” dedi. 

i10 YENİLENDİ

Yıl sonu hedefine 51 bin adetlik satış olarak belirleyen Hyundai, 8 ayda 30 bin 559 satış yaptı. Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker sadece binek pazar paylarının yüzde 6,7 seviyesinde bulunduğunu, model bazında Hyundai Tucson’un yüzde 11,6 pazar payına ulaştığını kaydetti. İzmit fabrikasında üretilen yeni i10’un ekim ayında pazara sunulacağını ifade eden Göker, B segmentindeki temsilcileri i20’nin ise en fazla satılan 3’üncü model olduğunu ancak i20’nin benzinli versiyonuyla satışlardaki liderliğinin sürdüğünü ve toplam pazarda yüzde 15,4 paya sahip bulunduğunu söyledi. 

C-HR VE COROLLA İLE HEDEF 50 BİN

Yılın 8 aylık dönemini 28 bin 800 adetlik satışla kapatan Toyota’nın satışlarının 25 bin 886’sını binek araçlar, 2 bin 914’ünü ise ticari araçlar oluşturdu. Bu dönemde 19 bin 151 Corolla satışa gerçekleştirilirken Corolla’yı, Yaris, Auris ve Hilux izledi. Bunun yanında Toyota geçen ay bin 51 araçlık filo satışıyla filo satışlarında rekor kırdı. Toyota Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2016’da Toyota performansı için yılın başında belirledikleri 50 binlik satış rakamının üstünde bir satış hedefleri olduğunu belirterek, “Türkiye’de üretilecek yeni modelimiz C-HR ve yenilenen Corolla, filo satışlarımıza ivme kazandıracak. 50 bin 937 satışla rekor kırdığımız 2015 yılında olduğu gibi, yine ilk 5 marka arasında yer almak arzusundayız” dedi. 

C3 KASIM'DA GELİYOR

Citroën Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu kasım ayında satışa sunacakları yeni C3 modeli ile sıçrama yapmayı hedeflediklerini belirterek, “C3 ile elimizi güçlendireceğiz. 2016 sonu ve 2017 başından itibaren tekrar yılda 2 tanıtım ritmine geri döneceğiz” dedi.

Türkiye’de satılan her 5 binek otomobilden birinin B Hatchback segmentinde olduğuna dikkat çeken Tatoğlu, “Citroën markası, 2 yıldır bu segmentte iddialı bir konumda değildi. C3’ün bulunduğu segmentin referans modellerinden birisi olacağına inanıyorum. 2017 yılında toplam 7 bin adet satmayı hedefliyoruz” diye konuştu. Tatoğlu, C4 Picasso’nun makyajlı versiyonunu yaz sonunda, Jumpy SpaceTourer modelini ise yılın son çeyreğinde satışa sunacaklarını kaydetti.

PAZARIN EN ÇOK SATANI SUV

Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, 2016’ya hızlı bir başlangıç yaptıklarını ve ilk çeyreğin sonunda yüzde 3,4 pazar payına ulaştıklarını bildirdi. Özkök, yılın ilk döneminde 2 yeni model olan Navara ve Pulsar ile ürün gamlarını kuvvetlendirdiklerini belirterek, “Qashqai, artan rekabete karşın 10’uncu yılında da pazarın en çok satan SUV modeli konumunda. X-Trail ve Juke modellerimiz de kendi segmentlerinde podyumda” dedi.

 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...