Koton’dan ‘jean’e 50 milyon dolar

Düzenleyen:
Koton’dan ‘jean’e 50 milyon dolar

Ekonomi Haberleri

Koton, jean mağazalarıyla yeni bir konsepte geçiyor. Yeni marka yüzü Fahriye Evcen’le çekeceği reklam filmi serisinin ilkini Koton Jeans markasına çeken marka, 5 yılda 50 milyon dolar yatırımla ‘Koton Jeans’ mağazalarının sayısını 117’ye çıkarmayı hedefliyor.

Bünyamin Çelik İSTANBUL

Koton’un reklam filmi ve jean mağazaları konseptinin tanıtımı için düzenlenen toplantıda konuşan Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmaz,  ‘Koton Jeans’ markasını geçen yıldan itibaren mağazalaştırma kararı alıp yatırımlarını artırdıklarını söyleyen Gülden Yılmaz, “İlk olarak İstanbul, Trabzon ve Rize’de açtığımız Koton Jeans mağazalarımıza İstanbul Sancaktepe ve Ordu mağazalarımızı da ekleyeceğiz. 5 yıl içinde 50 milyon USD yatırım yaparak 2021 yılında mağaza sayımızı 57’si yurtdışında, 60’ı yurt içinde olmak üzere 117’ye yükselteceğiz. Yaptığımız yatırımlar sonucunda 2021 yılında Koton Jeans mağazalarımızın toplam cirosunun 700 milyon TL olacağını öngörüyoruz. Koton Jeans mağazalarıyla, jeandeki kalıp, çeşit ve fiyat farkımızı ortaya koyarken, farklı ülkelerdeki büyümemizi sürdüreceğiz” diye konuştu.

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...