İzmir'e Yeni, Dev Yatırım!

Turizmin devlerinden Oteldenal.com, yeni bir yatırımla, Türkiye turizminin pilot şehirlerinden İzmir'de yeni bir çağrı merkezi kurdu.
Oteldenal.com, İdeal Turizm çatısıaltında yaklaşık beş yıldır faaliyet gösteren bir online rezervasyon portalı.İn ternet üzerinden veyaçağrı merkezlerindeki rezervasyon danışmanları aracılığı ile otel rezervasyonhizmeti veren firma kuruluşundan bu yana Ankara'da hizmet veriyordu.
Hizmete başladığı günden itibaren Ankara'da iki çağrımerkezi bulunan acente artık İzmir'den de hizmet verecek. 120 kişilik kadroyasahip çağrı merkezinde, satış danışmanları müşterilere her an güncel olarakrezervasyon hizmeti verirken, rezervasyon sorumluları Türkiye'deki iki bindenfazla otel ile sürekli bağlantı sağlayarak müşterilerine daha iyi şartlardakonaklama imkânı sağlamak için çalışıyorlar.
Bunun yanında internet teknolojilerine de büyük yatırımlaryapan Oteldenal.com, kullanıcılarınainternet üzerinden online işlem yapma imkanını sunan hızlı, güvenilir ve kullanışlıyazılım ve tasarımlar üretmeye devam ediyor.
İzmir'inMerkezinden Turizmde Liderliğe
İzmir'in turizmin önde gelen şehirlerinden olması, işpotansiyelinin daha fazla olması gibi nedenlerin bu şehre yeni bir yatırımyapmada etken olduğunu söyleyen şirket yetkilileri, İleriye dönük planlarınhayata geçirilebilmesi için İzmir'in merkez olacağını belirterek bu şehreverdikleri önemi ifade ettiler.
Tüm Türkiye'ye aktif olarak hizmet veren ve yurt dışına daaçılmayı planlayan Oteldenal.comyeni çağrı merkezini kurmaktaki amaçlarını şöyle açıklıyor;
"Sürekli büyüyen vegelişen turizm sektöründe öncü firmalardan olmak için daha iyi bir marka olmakşart. Bunu sağlamak için ilk yapmanız gereken, hizmet sunduğunuzmüşterilerinize güven ve kaliteyi aktarabilmek. Tatil yapmak için bizimaracılığımızı tercih eden müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını giderebilmek,yaşadıkları sorunlara daha kolay ve etkili çözümler sunmak en büyükamaçlarımızın başında gelmekte.
Kurduğumuz yeni çağrımerkezindeki çalışanlarımızın rezervasyon öncesinde, sırasında ve sonrasındamüşterilerimize en etkili şekilde yardımcı olmaları için sürekli olarakgelişmelerini, eğitimlerini ve tecrübelenmelerini sağlamak ilk görevlerimizdenbiri.
Oteldenal.com markasınınbilinirliğini ve güvenilirliğini arttırmak için daha kalabalık, daha iyi ve daha hızlı bir ekiple dahateknolojik bir altyapı oluşturduk. İzmir'de açtığımız bu çağrı merkezimizinbüyümemizin sadece başlangıcı olmasını diliyoruz…"
GençlereFırsat Vermek, Gençliklerinden Faydalanmak…
İzmir'de açılan yeni çağrı merkezindeki tüm kadronungençlerden oluşması, şirketin gençlerin enerjisine verdiği önemin degöstergesi. Yönetim kadrosundan, satış temsilcilerine kadar tüm çalışanlarınyaşları otuzu geçmiyor.
Şirket, turizm sektöründe gençlerin tecrübelenmelerini vekendilerini geliştirmelerini sağlarken, çalışma enerji ve isteklerinin şirketinbaşarısına ve gelişmesine yaptığı katkıdan da memnun.
Üniversiteler ile bağlantılar kurarak turizm eğitimi alanöğrencilerin staj dönemlerinde mesleklerinde tecrübelenmelerini sağlayan Oteldenal.com yöneticileri, ileridönemlerde üniversiteleri gezerek seminerler düzenlemeyi ve kendi tecrübelerinigençlere aktarmayı da planlıyor.