İsteGelsin'den dünyada bir ilk: Daha çok alışveriş daha çok indirim

Editör:
- Güncelleme:
İsteGelsin'den dünyada bir ilk: Daha çok alışveriş daha çok indirim
Ekonomi Haberleri

Online süpermarket uygulaması İsteGelsin, geliştirilmiş uygulaması üzerinden müşterilerine yeni bir indirim modeli sunuyor.

EKONOMİ SERVİSİ

Online süpermarket uygulaması İsteGelsin, geliştirilmiş uygulaması üzerinden müşterilerine yeni bir indirim modeli sunarak dünyada bir ilke imza attı. Yeni modelde İsteGelsin uygulaması ve web’deki her ürünün altında turuncu ve yeşil olmak üzere iki farklı sepet indirimi bulunuyor. Turuncu renk kodu 250 TL ve üzeri, yeşil renk kodu ise 500 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli olmak üzere uygulamadaki her bir ürün için cazip fiyatlar sunuluyor. Sepetteki her ürün için o sepet rengine göre mutlaka indirim uygulanıyor.

İsteGelsin CEO’su Dehşan Ertürk, Yıldız Holding bünyesinde müşterilerin haftalık ve aylık ihtiyacını karşılamak amacıyla üç yıl önce faaliyete başladıklarını belirterek “Üç yıl boyunca müşterilerimize her ürün kategorisinde indirim sunduk. Siparişlerimizi soğuk zincir ile taze bir şekilde zamanında ve eksiksiz teslim ettik. Bunları yeterli görmeyerek daha fazla indirim sunmak için sektörün ezberini bozacak değişimlere yöneldik. Yeni indirim modelimiz ile dünyada bir ilke imza atıyor, online süpermarket kategorisinde yeni bir dönem başlatıyoruz. Müşterilerin sepet indirimi ile bir üründe ne kadar büyük bir tasarruf edebileceklerini görmelerini sağlayan bir yapı geliştirdik. Bu yeni model ile müşterilerimiz almak istedikleri bir ürününün normal fiyatı ile sepet indirim tutarını aynı anda görebiliyor ve yapacağı alışveriş tutarına göre sağlayacağı tasarrufu anında karşılaştırıp bu tasarrufu alışverişlerine yansıtabiliyor. Sepetlerdeki alışveriş limitleri arttıkça uygulanacak indirim oranı da artıyor. Diğer bir ifadeyle sepetler büyüdükçe fiyatlar küçülüyor” dedi.

Yeni indirim modeli ile logosunu da değiştiren İsteGelsin, yeni logosunda internet ikonunu çağrıştıran yuvarlak dünya ile online süpermarket olduğunun altını çizerken, kişiselleştirmeyi ise “parmak izi” metaforuyla anlatıyor. Mevcuttaki kırmızı ve beyaz renklerin yanına yeşili de dâhil ederek meyve ve sebze kategorisindeki kalite ve tazeliğe vurgu yapıyor.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...