İnternetteki reklamlardan bunaldık

İnternetteki reklamlardan bunaldık
EKONOMİ Haberleri

Araştırma şirketi GfK ve IAB Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen araştırma kapsamında, tüketicilerin internette çıkan reklamlarla ilgili görüş ve değerlendirmeleri incelendi.

Her üç tüketiciden ikisi, internette çıkan reklamlardan rahatsız olduğunu belirtti. Tüketicilere en çok hangi reklam türünden rahatsızlık duyduğu sorulduğunda, yüzde 33 ile, “içeriğin ortasında beliren reklamlar” birinci sırada yer aldı. Bu reklamları sırasıyla yüzde 26 ile “kendiliğinden oynamaya başlayan sesli videolar” ve yüzde 21 ile “içeriğin üstünde çıkan ve içinde geri sayma olan reklamlar” takip etti. Rahatsız olan tüketicilerin büyük çoğunluğu (yüzde 91), reklam çıkmasını engelleyen bir uygulama kullanmadığını bildirdi. Araştırma 15 ilde, 15 yaş ve üzeri bin 240 tüketici ile görüşme sonucu elde edildi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...