‘İkinci el’de tercihimiz Passat-Clio
Editör: Sevda Altunbaş

Otomotiv Distribütörleri Derneğinin verilerine göre, Türkiye ikinci el online pazarında geçen senenin ilk dokuz ayında 1 milyon 262 bin 690 araç satıldı.
Bu yılın aynı döneminde 1 milyon 268 bin 200 adetlik satış gerçekleşti. Bu da söz konusu dönemde, yüzde 0,4’lük artışa işaret etti. Sadece eylül ayına bakıldığında, ikinci el online pazarda en çok tercih edilen otomotiv markası 19 bin 332 adet satışla VW oldu. Onu 18 bin 226 adet satışla Renault, 13 bin 977 adetle Ford, 13 bin 582 adetle Fiat, 8 bin 205 adetle Opel izledi. İlk üç markanın en çok tercih edilen modelleri, sırasıyla Passat, Clio ve Focus oldu.