En çok siparişi gece yarısı verdik

Pandemi kapsamında alınan tedbirlerin ardından uygulanan saat kısıtlaması ve sokağa çıkma yasağı, hem e-Ticaret’teki satış adetlerini hem de alışverişin zaman dilimini değiştirdi.
E-Ticaret’teki en aktif zaman aralığı yeniden düzenlenirken, bu ramazanda neredeyse tüm ürün gruplarının satışlarında artış yaşandı. Related Digital’in verilerine göre; 19.00-22.00 saatlerini kapsayan e-Ticaret’teki en aktif zaman aralığı, ramazan ayında 23.00-04.00 olarak değişti. En çok temel gıda ile hijyen/temizlik kategorisindeki ürünler satın alındı. Şirketin CEO’su Sedat Kılıç “Pandemi dolayısıyla gelen kısıtlamalar insanları normal alışveriş alışkanlıklarının dışına çıkmaya zorladı. Daha öncesinde e-Ticaret kanalı kullanmayan kişiler pandemi ile birlikte e-Ticaret’le tanıştı” dedi.