DeFacto, yurt dışında büyüyor
Ekonomi HaberleriGlobal marka olma hedefiyle yurt dışı mağazacılığına ağırlık veren giyim markası DeFacto, Suudi Arabistan'ı yeni pazar olarak belirledi.
Marka, Arap yarımadasındaki ilk mağazasını Riyad'da açan, ardından 7 şehirde 8 mağazaya ulaşan DeFacto, ülkedeki mağaza sayısını yıl sonuna kadar 15'e çıkarmayı, gelecek 5 yıl içinde de 46 mağazaya ulaştırmayı hedefliyor. Şirketin yeni pazara girişiyle ilgili açıklama yapan DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş; "Yurt dışında hem fiziksel mağaza sayımızı artırarak hem de e-ticaret yatırımlarımız ile dünya çapında gerçek bir moda markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. 2016 yılında 7 yeni ülkeye girme ve 50 yeni mağazayı açmayı planlıyoruz. Bu hedeflerimiz kapsamında Suudi Arabistan’daki ilk mağazamızı Riyad’da hizmete açtık ve ülkede 7 şehre yayılarak 8 mağazaya ulaştık” dedi. Markanın 306'sı yurt içi, 69'u yurt dışı olmak üzere 375 mağazası bulunuyor.