Daikin Dijital Medya Planlama ve Satınalma Ajansını seçti

Editör:
Daikin Dijital Medya Planlama ve Satınalma Ajansını seçti
EKONOMİ Haberleri

Dünyada ve Türkiye’de İklimlendirme sektörünün pazar lideri markası Japonya merkezli Daikin, Türkiye’de ki Dijital Medya Planlama ve Satınalma çalışmalarını birlikte yürüteceği ajansını seçti.

Yeni internet sitesi ile E-Ticaret pazarına ‘’Ultra Hız Dönemi Daikin’de!‘’ kampanyası ile giren Daikin, ajans seçiminde birçok E-Ticaret markası ile çalışan Digitalhouse Reklam Ajansını seçti.

Bünyesinde ePttAVM, D’s Damat, Damat Tween, Tekzen, Little Caesars, NN Hayat ve Emeklilik, Nocturne, Rue, Aker, Glohe, English Home, Wee Baby, Crocs, Superga, Adore Oyuncak, Fuzul Grup, Kale Endüstri Holding, Tahincioğlu ve Dap Yapı gibi birçok firmaya hizmet sunan Digitalhouse; Google Premier Partner ve Facebook Marketing Partnerliğinin yanı sıra Criteo ve Adjust’nda en önemli partner ajanslarından birisi olarak hizmet veriyor.

Google, Sosyal Medya, Seo, Geliştirilmiş E-Ticaret , Veri Analizi ve Dönüşüm optimizasyonu, Programatik, Medya Planlama ve Satınalma gibi birçok önemli hizmeti veren Digitalhouse; Daikin ile yeni döneme ultra hız ile girdi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...