Dağ başına çıksak 5 bin alıcı bizimle

Dağ başına çıksak 5 bin alıcı bizimle

EKONOMİ Haberleri

‘Made in Turkey’ etiketini çok geniş coğrafyaya taşımak istediklerini vurgulayan Dosso Dossi Holding CEO’su Hikmet Eraslan “Şu ana kadarki organizasyonlarımızla 5 bin sadık yabancı müşterimiz oluştu. Ocakta Uludağ’a gelecekler” dedi.

Türk tekstil firmaları, Rusya seferinden başarıyla çıktı. Moskova’da 27-29 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilen Dosso Dossi Fashion Show, Rusya ve bölge ülkelerinde etkili olan tekstil toptancılarının büyük ilgisini çekti. “Business Holiday” konsepti altında Türkiye’nin en büyük tekstil pazarlama organizasyonunu gerçekleştiren Dosso Dossi Holding CEO’su Hikmet Eraslan “Hedefimiz ‘Made in Turkey’ etiketini çok daha geniş coğrafyaya taşımak. Müşteri dünyanın neresinde olursa olsun, ayağına kadar gidip onu bulacağız” dedi. Türkiye’ye gelemeyen tekstil alıcılarına ulaşmak için yurt dışı fuarına büyük önem verdiklerini belirten Hikmet Eraslan “Organizasyonumuz artık farklılıklarıyla da dikkatleri üzerine çekecek. Yılda iki defa Antalya’da yaptığımız şovumuz, artık yurt içinde haziranda Antalya’da, ocakta ise Bursa Uludağ’da olacak. Yurt dışında ise Azerbaycan Bakü ve Kazakistan Almatı’dan sonra, Moskova’da da fuarlarımız düzenli olarak yapılacak. Kadın, erkek ve çocuk giyiminin yanı sıra, ayakkabıyı da kapsayan toplam 70 ayrı Türk markasıyla çıktığımız Rusya seferimiz, başka ülkelerde de devam edecek” şeklinde konuştu.
Şu ana kadar 28 ayrı organizasyon gerçekleştirdiklerini ve yaklaşık 5 bin kişiden oluşan sadık bir yabancı müşteri kitlesi oluşturduklarını belirten Eraslan, şöyle devam etti: 200 ayrı şehirden gelen ve her biri ülkelerinde önemli tekstil toptancısı olan alıcılarımızla artık bir aile gibiyiz. Biz nereye gidersek, bu 5 bin kişi bizimle gelmeye devam edecek. Antalya’dan sonra, tekstil pazarlamanın ikinci adresi yapacağımız Uludağ’a gelmek için de sabırsızlanıyorlar. Yani ‘dağ başına bile çıksak’ 5 bin kişi bizimle. Amacımız bu sayıyı, yurt dışı ataklarımızla 6 bine ulaştırmak.

30 ÜLKEDE SAHADAYIZ
Moskova, Bakü ve Almatı fuarlarıyla alım heyetlerini geliştirmeye çalıştıklarını vurgulayan Hikmet Eraslan, şunları söyledi: Buralarda ilk defa temas ettiğimiz tekstil alıcılarını Türkiye’ye davet ediyoruz. Dosso Dossi Fashion Show’u duyan, ancak nasıl ulaşacaklarını bilemeyen alıcılar, Türk markalarıyla birlikte bizleri karşısında görünce çok mutlu oluyor. Ağırlıklı olarak Rus coğrafyasının oluşturduğu 30 ülkede pazarlama ekiplerimiz sürekli saha çalışması yapıyor. Amacımız daha fazla kişiyi Türkiye’ye çekmek ve katma değeri yüksek Türk tekstil ürünlerini dünyaya pazarlamak.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...