'Çok oluyoruz' diye yola çıktı, 1 milyar lira barajını aştı

Türk denim sektörünün önde gelen markalarından Mavi, 1991 yılında girdiği pazardaki yükselişini 1 milyar ciro çıtasına çıkardı.
Türkiye ve dünyada yılda ortalama 6,5 milyon jeans satan Mavi, 50 ülkede 379 mağazaya ulaştı. Mavi'nin CEO'su Cüneyt Yavuz, Mavi'nin 2008 yılından sonra strateji değişikliğine giderek dünyada marka olma yolunda ilerlediğini belirterek, "Her yıl yaklaşık yüzde 30 büyüyerek 996 milyon lira ciroya ulaştığını kaydetti. 50 ülkede toplam 379 mağaza ve 5 binin üzerinde satış noktasında hizmet verdiklerini vurgulayan Yavuz, 2015'te 71 milyon TL yatırım ve 1.2 milyar lira ciro hedeflediklerini, bu yıl 500 kişi daha işe alıp çalışan sayısını 3 bin 500 çıkarmayı düşündüklerini kaydetti.