Çağrı merkezini Manisa'ya taşıdı, 200 kadını işe aldı

Çağrı merkezini Manisa'ya taşıdı, 200 kadını işe aldı

Ekonomi Haberleri

İlk çağrılarını karşılamaya başlayan merkez, Manisa civarında yaşayan 200 kadına iş kapısı oldu

Vestel, çözüm ortağı firmalardan aldığı çağrı merkezi hizmetini Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğü çatısı altına alarak Manisa'daki Vestel City'e taşıdı. İlk çağrıları karşılayan İletişim Merkezi ve süreç takibi yapan Çözüm Merkezi olmak üzere iki birimden oluşan çağrı merkezi, aynı anda 400 çağrı karşılama kapasitesine sahip. Merkezin 200 kadına istihdam sağladığını, çalışan sayısını 2014 sonuna kadar 400'e çıkarmayı hedeflediklerini belirten Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, "Müşteri Hizmetleri Genel Müdürlüğümüzü 2012 yılının sonunda kurduk. O günden bugüne müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik projelerimize 20 milyon TL'lik yatırım yaptık. Kendi bünyemize aldığımız Çağrı Merkezi, sektörde ilk defa Vestel tarafından hayata geçirilen Merkez Servis yapılanması en önemli projelerimiz oldu. Bu projelerle, müşteri hizmetleri alanında çalışan personel sayımızı bir yılda 90'dan 450'ye çıkarttık. Önümüzdeki günlerde kadromuz 650 kişiye ulaşacak" diye konuştu. nbsp;


UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...