Börekte 10 milyon dolarlık satış

Ankaralı Payna Grup, İstanbul'da 12 yıldır üretim yapan Dilim Börek markasını 10 milyon dolara satın aldı...
Osman Çobanoğlu ANKARA
Son dönemde artan şirket satın almalarına bir yenisi eklendi. Ankara'da Pastannecim ve Erciyes Börek markalarını bünyesinde bulunduran Payna Grup, İstanbul'un 12 yıllık börekçisi Dilim Börek'in yüzde 100 hissesini satın aldı. Bu satın almayla birlikte Payna'nın günlük 20 ton olan üretim kapasitesi 30 tona, mağaza sayısı 50'ye çıkarak, Türkiye'nin en büyük börekçisi olma özelliğini kazanacak. Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Eker, börek ve pastacılık alanında şu an yıllık 55 milyon TL'lik ciroya ulaştıklarını belirterek, Önümüzdeki 3 yıllık süreçte, yeni yatırımlarla markalarımızın İstanbul'da daha etkin olmasını hedefliyoruz. Erciyes Börek ve Pastannecim'in İstanbul operasyonlarını başlatma ve Dilim Börek'in mağaza sayısını artırma yönünde bir büyüme stratejisi planladık dedi. Büyüme için franchise yöntemi ile ilerlediklerini söyleyen Eker, Önümüzdeki 3 yıllık süreçte 30 milyon TL yatırım planlıyoruz. 2018 yılı içerisinde mağaza sayımızı 150'ye, perakende ciromuzu yıllık 250 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz dedi. Erciyes Börek markasının Ankara, İzmir, Karabük, Kayseri ve Eskişehir'de 28 şubesi bulunuyor. Dilim Börek ise su böreği, kol böreği, baklava çeşitleri, kurabiye çeşitleri, yaprak sarma ve mantının içinde bulunduğu Türk mutfağının önemli lezzetlerini tüketiciye ulaştırıyor.
Son dönemde artan şirket satın almalarına bir yenisi eklendi. Ankara'da Pastannecim ve Erciyes Börek markalarını bünyesinde bulunduran Payna Grup, İstanbul'un 12 yıllık börekçisi Dilim Börek'in yüzde 100 hissesini satın aldı. Bu satın almayla birlikte Payna'nın günlük 20 ton olan üretim kapasitesi 30 tona, mağaza sayısı 50'ye çıkarak, Türkiye'nin en büyük börekçisi olma özelliğini kazanacak. Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Eker, börek ve pastacılık alanında şu an yıllık 55 milyon TL'lik ciroya ulaştıklarını belirterek, Önümüzdeki 3 yıllık süreçte, yeni yatırımlarla markalarımızın İstanbul'da daha etkin olmasını hedefliyoruz. Erciyes Börek ve Pastannecim'in İstanbul operasyonlarını başlatma ve Dilim Börek'in mağaza sayısını artırma yönünde bir büyüme stratejisi planladık dedi. Büyüme için franchise yöntemi ile ilerlediklerini söyleyen Eker, Önümüzdeki 3 yıllık süreçte 30 milyon TL yatırım planlıyoruz. 2018 yılı içerisinde mağaza sayımızı 150'ye, perakende ciromuzu yıllık 250 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz dedi. Erciyes Börek markasının Ankara, İzmir, Karabük, Kayseri ve Eskişehir'de 28 şubesi bulunuyor. Dilim Börek ise su böreği, kol böreği, baklava çeşitleri, kurabiye çeşitleri, yaprak sarma ve mantının içinde bulunduğu Türk mutfağının önemli lezzetlerini tüketiciye ulaştırıyor.