BiP Acil Durum Butonu’na kayıtlı kişi sayısı 2 milyonu aştı
Editör: Sevda Altunbaş

Turkcell’in iletişim platformu BiP’in ‘Acil Durum Butonu’ ile deprem gibi olası doğal afetlerde vatandaşların ulaşabileceği kişi sayısı 2 milyonu geçti.
Tüm operatör kullanıcılarına ücretsiz verilen hizmet sayesinde kullanıcılar acil durum özelliğiyle daha önceden belirledikleri kişilere tek tuşla güvende olduklarını ya da yardıma ihtiyaç duyduklarını haber verebiliyor. Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ataç Tansuğ “Geliştirdiğimiz ‘Yardım İste’ özelliği sayesinde Bluetooth teknolojisini kullanarak kullanıcılarımızın etrafındaki kişilere internet erişimi olmasa dahi ulaşmaları mümkün” dedi.