Bez torba üretimi 50 kat arttı

Bez torba  üretimi 50 kat arttı
EKONOMİ Haberleri

PROMOTÜRK Başkanı Abdullah Gürz “Naylon poşetler ücretli oldu, bez torba üretimlerimiz en az 50 kat arttı. Sektörümüzün hacmi 20 milyar lirayı buldu” dedi.

Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Gürz “Sektörümüzün ekonomik hacmi 20 milyar lira, bunun yüzde 10’u ihracat. Biz toplam hacmi 100 milyar liraya, ihracatımızı da 20 milyar liraya çıkarmayı amaçlıyoruz” dedi. Promosyon ürünleri sektöründeki gelişmeler, PROMOTÜRK Türkiye Buluşmaları’nda paylaşıldı. Gürz, promosyon denilince akla sadece kalem, defter gibi ürünlerin geldiğini, aslında bunun “tanıtım ürünü yapmak” manası taşıdığını söyledi. Üzerinde firma adı yazılı her şeyin promosyon olabileceğini vurgulayan Gürz “Promosyon ürünleri sektöründe 40 bin şirket faaliyet gösteriyor. Bu firmalarda 700 bin kişi çalışıyor. Biz üzerine baskı yapılabilen her şeyi satabiliyoruz. Firmalara, hedef kitlelerine, yaş grubuna, eğitim durumuna, sektöre göre değişiyor bunlar. Son dönemde taşınabilir güç kaynağı (power bank) ve bluetooth’lu kulaklıklar, hoparlörler çok tercih ediliyor. Bu yıl naylon poşetler ücretli olduğu için, bez torba üretimlerimizde en az 50 kat artış oldu. Promosyon çanta üreten firmalarımız ful çalıştı. Onlar dışında tekstilciler bile çanta üretti” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...