Banka telefonda bekletiyor

Turgut Ayhan Beydoğan, Torba Kanun'da çağrı merkezleri ile ilgili adım atılması durumunda, bütün sektörü düzenleyebileceklerini söyledi.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) İkinci Başkanı Turgut Ayhan Beydoğan, Torba Kanun'da çağrı merkezleri ile ilgili adım atılması durumunda, bütün sektörü düzenleyebileceklerini söyledi. Basın mensuplarıyla sohbet toplantısı yapan Beydoğan, "Müşteri hizmetleriyle ilgili en problemli sektör bankalar. Tüketiciler çok uzun süre bekletiliyor. GSM operatörlerinin müşteri hizmetlerine, arayan müşteriyi 20 saniye bekletme süresi koyduk. Söz konusu kurala uymayan GSM operatörüne ceza verildi" dedi.
Cenk Esen/ANKARA