Arçelik’e, 3 ayrı ödül müşteriden

Editör:
Arçelik’e, 3 ayrı ödül müşteriden
Ekonomi Haberleri

Arçelik, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki organizasyonalrından Contact Center World tarafından düzenlenen yarışmada 3 kategoride ödül kazandı.

Şirket, ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’, ‘En İyi Çağrı Merkezi’, ‘En İyi Müşteri Bağlılığı Programı’ kategorilerinde birinci oldu. Arçelik Tüketici Hizmetleri Direktörü Hüseyin Şerif Beyaztaş “Bu ödül, 62 yıldır müşteri memnuniyetine yaptığımız yatırımın önemli bir göstergesi” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...