Alma kararı mağazada

Düzenleyen:
Alma kararı mağazada

Ekonomi Haberleri

Renkler, modeller, kumaşlar her yıl değişiyor ve adına ‘moda’ deniyor ama alışveriş yapanlar kararını mağazaya girip ürüne dokunarak veriyor.

Vitrinde sergilenen modeller alışverişe çıkan kişiyi içeri davet eder ve bunu başarırsa işin yüzde 50’si tamamlanmış oluyor. İçeri girdikten sonra da vitrinde gördüğü ürünü kolayca bulabilmesi gerekiyor. Ardından dokunduğunda kumaşta hissedeceği sıcaklık satın alma kararında bir adım daha atması demek. Deneme kabinleri ise karar için oldukça önemli bir aşama. REM People yöneticisi Emre Haraççıoğlu’nun verdiği bilgiye göre, kişilerin yüzde 70’i alışverişe plansız çıkıp kararı mağazada veriyor. Yüzde 30’u planlı çıksa da mağazada fikir değiştiriyor. Yüzde 10’luk kesim ise aradığını bulamayıp mağazadan ayrılıyor. Bu da kayıp olarak kayda geçiyor.

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...