Akıllı telefon yüksek fatura sebebi oldu

Akıllı telefon yüksek fatura sebebi oldu

Ekonomi Haberleri

Teknoloji arttıkça problemler de çeşitleniyor. Akıllı cep telefonu ile internet kullananların, paket aşımı ile yüksek fatura şikâyetleri de yoğunlaştı.

Yüksek fatura ödeyen tüketiciler, durumu GSM şirketine bildirdiğinde ise, "Kota aşımınız faturaya yansıtılmış" cevabı alıyor. Şirketten ayrıntılı fatura isteyen tüketiciler ise, uzun süre internet kullanımı yapmış olarak göründü. Yüksek fatura mağdurlarından olan Tüketiciler Derneği Genel Başkanı Aydın Ağaoğlu, tüketiciye bilgi verilmesinin şart olduğunu belirterek, "Kota kullanımı yüzde 80 ve yüzde 100'e vardığında abone kısa mesaj ya da e-posta gibi yollarla bilgilendirilmeli. Aksi takdirde kota aşım ücreti yansıtılamaz" dedi. Cep telefonu abonelerinin faturalarını ve ön ödemeli dakikalarını takip etmeleri gerektiğini söyleyen Ağaoğlu, "Kotalı tarife paketi kullanan aboneler, bilgilendirilmezse kota aşım ücreti ödemek zorunda değil" dedi. Akıllı telefonların, kullanıcı bilgisi dışında da internete bağlandığını hatırlatan Ağaoğlu, özellikle yurt dışında ve veri kullanılmaması gibi hallerde mobil verinin kapatılmasını tavsiye etti.


UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...