Her 100 çağrıdan 2'si şikayet oldu
Editör: Duygu Göktürk

Millî Eğitim Bakanı Ziya Selçuk’un, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla 2012’de kurulan Millî Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi “MEBİM 147” hattının kapatılacağını açıklamasının ardından gözler hatta gelen şikâyet sayılarını çevrildi.
Derya Budak ANKARA
Edinilen bilgilere göre, “MEBİM 147” hattına 6 yılda 12 milyon çağrı geldi. “MEBİM 147” çalışanları, gelen çağrıları yaklaşık 43 milyon dakika görüşme yaparak cevaplandırdı. Gelen çağrıların 275 bini öğretmenlerin yer değiştirme işlemlerini oluştururken; öğretmen atama işlemleri için ise 350 bin, başvuru yapıldı. Çağrılarda şikâyet için yapılan aramaların oranı ise yüzde 1,94’ü oluşturdu.