Türkiye karşıtı Batılı medya devlerinin yüzü düştü! Erdoğan karşıtlığı sonuç vermedi

Batı merkezli yayın yapan medya devlerinin seçim sürecinde Türkiye’yi ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı hedef alan skandal yayınları büyük tepki topladı. Yapılan tüm karalama kampanyalarına rağmen Türk Milleti özgür iradesini sandığa yansıttı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı beş yıl daha lider olarak görmek istediğini tüm dünyaya duyurdu.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 13. Cumhurbaşkanı oldu.
Resmi olmayan sonuçlara göre Cumhurbaşkanı Erdoğan oyların %52,16’sını alarak sandıktan zaferle çıktı.
Erdoğan’ın zaferi sonrası Batılı medya devleri kapaklarını değiştirmek zorunda kaldı.
Uluslararası basın ve medya kuruluşları Türkiye’deki seçim sürecini analiz ederken skandal manşetlere imza atmıştı.
İngiltere, Fransa ve Almanya merkezli bazı dergilerin Türkiye’yi ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı hedef alan kapak başlıkları büyük tepki toplamıştı.
TÜRKİYE VE ERDOĞAN KARŞITLIĞI DERGİ KAPAKLARINDA
The Economist dergisi, “Erdoğan gitmeli” ve “Demokrasiyi kurtarın” gibi başlıklarla doğrudan millet iradesini hedef almıştı.
L’Express, “Erdoğan, kaos riski” başlığıyla yayın yaparak Türkiye’deki siyasi güven ve istikrar hakkında karalama kampanyası başlatmıştı.
Der Speigel, “Kaos mu? Erdoğan kaybederse ne olur?” manşeti ile Cumhurbaşkanını hedef alan yayınlar hazırlamıştı.
Batılı medya devleri tarafından yapılan tüm karalama kampanyaları ve algı operasyonlarına rağmen Türk Milleti özgür iradesini sandığa yansıttı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı bir beş yıl daha iktidarda görmek istediğini tüm dünyaya haykırdı.
helal olsun reis yola devam dünya peşinde